loading...
دلتنگی های مادرانه ام درسوگ تو
عزیزه بازدید : 12 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

خسته ام از تظاهر به ایستادگی

 

از پنهان کردن زخم هایم

 

زور که نیست !

 

دیگر نمیتوانم بی دلیل بخندم و

 

با لبخندی مسخره وانمود کنم همه چیز رو به راه است....!

 

............اصلأ دیگر نمیخواهم که بخندم

 

میخواهم لج کنم ، با خودم ، با تو ، با همه ی دنیا...!

 

چقدر بگویم فردا روز دیگریست و امروز بیاید و مثل هر روز

باشی....؟؟!

 

خسته ام .... از تو .... از خودم....از همه ی زندگی .....

 

میخواهم بکشم کنار ! از تو ... از خودم..... از همه ی

زندگی .....


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 130
  • بازدید کلی : 1,233